BEMÆRK VI YDER GRATIS RETUR HVIS DU FORTRYDER DIT  KØB - LÆS MERE UNDER RETUR.

Masala.dk drives af AP-Production Aps, Gl.Nykøbingvej 181, 4573 Højby - Cvr nr. 38183311 - telefon 20771400

Butik og lager Tranegårdsvej 29, 2900 Hellerup

Forventet levering
1-2 dage fra bestillingen er modtaget. Typisk, vil ordren blive afsendt samme dag.
Vi bruger Post Danmark til alle forsendelser med eller uden omdeling, du vælger selv

Med omdeling = pakke leveres til din adresse
Uden omdeling = du skal selv hente på posthus , døgnpost eller andet udleverings sted,  du får en sms og/eller mail fra Postdanmark eller GLS om hvor og hvornår din pakke kan hentes. 

Ved køb over 500 kr er levering gratis men uden omdeling - vi bruger Postdanmark og sender til nærmeste pakkeshop
Ved køb under 500 kr koster porto 34 kr ,  prisen er uden omdeling.

Vil du have din pakke leveres til din adresse koster dette 55 kr

Garanti - Retur
Masala-Chaii efterlever Dansk og EU lovgivning og du har 14 dages returret på alle produkter efter at have modtaget varen - retur porto er gratis og din betaling sætter vi ind på din konto så snart vi har modtaget varen retur.

Ønsker du at returnerer en vare kontakter du os og vi sender en returlabel til dig

Kontakt os på telefon 20771400 eller skriv til henrik@ap-production.com

Tøj skal returneres med alle mærker og hangtags intakt og i original indpakning, modtages varer retur med odour fra tobak, parfume mm vil de ikke blive krediteret.

Læs nederst på siden om forbrugerens generelle ret ved nethandel.

Pris og betaling
I denne butik kan du bestille dine varer online og betale via:

- Visa Dankort

- Kreditkort og Visa electron

- Mobilepay

Alle priser på masala-Chaii - på webadressen www.masala.dk - er i Danske kroner inkl. 25 % moms.

Vi hæver ikke din betaling før dine vare er afsendt.


Sikker e-handel
Masala-Chaii bruger en professionel web løsning fra ePay, ePay er et betalingssystemet  der lever op til alle sikkerhedskrav, og er certificeret af NETS.
 
Al kommunikation mellem ePay betalingssystem og kortindehaveren via en krypteret SSL-forbindelse. Dette sikrer, at uvedkommende ikke kan se de data, der udveksles. Ogsår data der sendes mellem ePay Betaling og PBS's betalingsserver er kryptere
 
EPay betalingssystem er beliggende i en højt sikret server med tyverialarm, brand-system (Energen), nødstrøm og aircondition. Betalingssystemet er elektronisk overvåget 24 timer i døgnet, 365 dage om året.

 

 

Her kan du læse om forbrugerens generelle rettigheder ved nethandel.

Hvis varen eller tjenesteydelsen har en ”medfødt” fejl eller ikke lever op til aftalen, siger man, at varen eller tjenesteydelsen har en mangel. Hvis varen eller tjenesteydelsen har en mangel, vil kunden have nogle rettigheder over for dig som sælger. Reglerne for kundens ret til at reklamere er lidt forskellige, alt efter om der er tale om en vare eller en tjenesteydelse.

Varer

Varer er fysiske ting så som tv-apparater, pc’ere, tøj, møbler, og lignende.

  • En forbruger har 2 års reklamationsret ved køb af varer.
  • Forbrugeren skal dog reklamere inden rimelig tid efter, at forbrugeren har opdaget manglen. En reklamation, der fremkommer inden 2 måneder efter, at forbrugeren har opdaget manglen, er altid rettidig.
  • Reklamationsretten gælder for mangler ved varen – dvs. fejl, der har været til stede på leveringstidspunktet, eller fejl, hvis årsag har været til stede på leveringstidspunktet. Fx fabrikations- og materialefejl.
  • Hvis du eller et tidligere salgsled (fx producenten eller importøren) har givet urigtige eller vildledende oplysninger om varen, anses varen også for mangelfuld, medmindre du kan bevise, at oplysningerne er rettet inden aftalens indgåelse.
  • Har du undladt at give forbrugeren oplysninger om varen, som kunden har en interesse i at kende for at kunne bedømme varen, kan varen anses for mangelfuld. Det forudsætter dog, at det er nogle oplysninger, som du kender eller burde kende.
  • Det er også en mangel, hvis varen er ringere end forbrugeren efter omstændighederne havde grund til at forvente, eller hvis der fx ikke medfølger en brugsanvisning, forudsat den er nødvendig for at bruge eller montere varen.

Køberens rettigheder ved mangler

  • Forbrugeren har i første omgang krav på vederlagsfri afhjælpning (fx reparation) eller ombytning til en identisk fejlfri vare, medmindre du kan acceptere at tilbagebetale købesummen eller give et prisafslag.
  • Forbrugeren vælger som udgangspunkt mellem afhjælpning og ombytning.
  • Forbrugeren kan dog ikke forlange afhjælpning eller ombytning, hvis det er umuligt eller vil påføre dig uforholdsmæssige omkostninger.
  • Afhjælpning og ombytning skal ske uden udgifter for forbrugeren. Det betyder fx, at du også skal betale transportomkostningerne.
  • Afhjælpning eller ombytning skal ske ”inden rimelig tid”. Tager det for lang tid, eller hvis manglen ikke bliver afhjulpet i første omgang, kan forbrugeren have krav på at få købesummen tilbage (hæve). Han kan også kræve ombytning eller et afslag i købesummen, hvis han hellere vil det.
  • Ved ophævelse af købet kan du ikke forlange, at varen bliver tilbageleveret i originalemballagen. Du skal endvidere tilbagebetale hele købesummen, selvom forbrugeren har brugt varen i en periode.


Venlig hilsen
Masala.dk